Jumlah Paparan Halaman

Rabu, 1 April 2015

MASALAH AKAN TIMBUL SEKIRANYA

MASALAH AKAN TIMBUL SEKIRANYA..........................................

Sahabat kita ini mengalami kesukaran untuk membuat sijil kelahiran anaknya yang ke2 apabila pejabat pendaftaran tidak menerima Surat pengesahan Konsulat kerana didapati no tentera yang didalam surat tidak sama dengan yang asal kerana ketiadaan huruf T (tentera).Dia cuba untuk menghubungi ejen yang dahulu,malangnya ejen dahulu tidak dapat dihubungi.Dengan bantuan dari rakannya,dia MENYURUH SAHABAT KITA NI MENGHUBUNGI SAYA meminta pertolongan UNTUK menyelesaikan masalah yang dia hadapi.alhamdulillah baru2 ini saya dan saudara kita ni ke sana(Konsulat songkhla)untuk memperbetulkan kembali apa yang salah.Pada awalnya kami juga hampir berputus asa.Dengan berkat doa sahabat kita dan rezeki anaknya saya terus berjumpa dengan pegawai didalam dan berbincang.Syukur....pegawai berkenaan sudi membantu.DAN PAGI TADI SAYA MENERIMA MESEJ INI DARI BELIAU.KEPADA SAHABAT KITA INI SAYA MINTA HALALKAN JIKA ADA TERLEBIH TERKURANG DALAM URUSAN BARU2 INI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan